Small group training

Small group training

Het opbrengen van de motivatie om alleen te trainen is niet voor iedereen weggelegd. Maar ook trainen in grote groepen bevalt niet iedereen. Train je niet graag alleen? Heb je behoefte aan persoonlijke begeleiding? Vind je bootcamp of een groepsles toch iets te massaal? Maar vind je personal training net iets te persoonlijk? Dan is de small group training van ToThePoint Training echt iets voor jou. Tijdens deze small group training train je in een klein groepje en komen uithoudingsvermogen, kracht, snelheid en coördinatie aan bod.

Tijdens de small group training train je in een kleine groep van 6 tot 8 personen. Je zult merken dat de begeleiding van een instructeur tijdens de training zeer motiverend werkt. Meer aandacht, betekent een beter resultaat. En dat is precies wat er centraal staat tijdens de small group training.
Een kleine groep geeft de instructeur een beter zicht op je persoonlijke doelstelling, waarbij de instructeur jou beter kan motiveren en begeleiden.

Voordelen van trainen in een kleine groep

De small group training heeft vele voordelen. Veel mensen hebben niet de motivatie om alleen te trainen, maar ook trainen in een grote groep is niet altijd iets wat iedereen aanspreekt. Deze training waarin aandacht, begeleiding en motivatie centraal staan is dan de perfecte tussenweg.

Maar trainen in kleinere groepen heeft meerdere voordelen bij ToThePoint Training:

  • Begeleiding door een instructeur.
  • Effectieve en doelmatige training. Waardoor je fit en gezond blijft/wordt.
  • Je ondervindt de lol van een gezamenlijke training.
  • Je traint je gehele lichaam op zowel kracht als conditie.
  • Veel variatie in de training, waardoor elke les anders is.
  • Betaalbaar doordat de kosten van een instructeur gedeeld worden met anderen.

Hoe ziet een small group training eruit?

Wil je fit worden met de perfecte mix van persoonlijke aandacht en groepsenergie? Small group training biedt een effectieve en leuke manier om je doelen te bereiken.

Wat Kun je Verwachten?

Energieke Warming-up: Begin met dynamische cardio- en stretchoefeningen om je lichaam voor te bereiden.

Intensieve combinatie van Kracht en Cardio: Diverse oefeningen zoals squats, push-ups en sprintjes in een circuitvorm. Onze trainers passen de oefeningen aan jouw niveau aan.

Verkwikkende Cooling-down: Sluit af met stretchoefeningen om je spieren te ontspannen.

Train met de beste

Trainers

Frits Hitzel

Osteopaat en Trainer